woensdag 19 oktober 2016

Het grote LMV patroonoverzicht

Dat mijn naaimachine in september het foute stof stond te vergaren wil niet zeggen dat ik niet af en toe eens vijf minuutjes tijd over had. Te weinig tijd om de hele naaimachinearsenaal uit te halen maar voldoende tijd om snel even achter de computer te kruipen. 
 
Geregeld zie ik uit La Maison Victor moois verschijnen op het wereldwijde web. Meestal vind je dan wel de naam van het patroon maar niet de editie waarin je het terug kan vinden en dan begint het geblader. Daar kon wat aan gedaan worden dacht ik bij mezelf en ik besloot een overzicht te maken van de patronen. Of eigenlijk twee. Eentje waarbij alles netjes werd geordend per editie.

 

 
En eentje waar alles werd gesorteerd per model.



Ze verklaarden mij hier voor gek thuis en omdat jij niet hetzelfde lot zou moeten ondergaan deel ik mijn overzichtjes hier graag. Ik deed mijn best om fouten te vermijden maar zie je iets dat niet klopt, laat het dan gerust weten. En ja, ik ben van plan dat overzicht hier geregeld verder aan te vullen. Wil je liever geen update missen, dan is volgen de boodschap.

Veel plezier ermee! 

PS: Beide bestanden kregen een update waarin alle edities t.e.m. editie 2 maa - apr 2018 werden verwerkt.

 

18 opmerkingen:

  1. o superleuk, ik dacht me enkele weken geleden hier ook aan te zetten maar er kwam onverwachts bezoek tussen. zo fijn dat jij dit wil delen. Het zal hier met zorg gebruikt worden.
    https://stokstaartjedoethetzo.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superhandig! Ik heb m al uitgeprint! De keren dat ik alles door moest bladeren, zijn ontelbaar hahaah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg handig! En dat klopt, ik zet ook nooit de editie erbij... Misschien toch maar eens doen!
    https://aemilia-madebymilou.blogspot.nl/2016/10/lace-it-up-baby.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk!! Bedankt om dat te delen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww.. wat super van jou! Ik volg... 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, idd een heel gedoe om steeds het juiste boekje te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent gewoon een waar genie!!! Hoeveel lijstjes ik al gemaakt heb om me dan nadien niet meer te herinneren waar dat stond... 1000-maal merci!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastisch en zoooo handig! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks zo handig. Gelijk afgeprint. Alleen is mijn printer eigenwijs als hij dubbelzijdig afdrukt staat het op zijn kop. Maar is natuurlijk niet ie schuld��

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, een heel werk maar wel super handig. Op de facebook groep "Creaties uit LMV" kan je ook zo'n overzichten terugvinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh super! Hier ga ik gretig gebruik van maken. Dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! Dat ga ik nog af en toe komen raadplegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldig, hoe handig is dat zeg!! bedankt!! heb ik gepind! en volgen doe ik je al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze maand al veel tijd verspild in bladeren in mijn voorraadje lmv's! Ze beginnen al een grote reeks patronen te hebben en jammer genoeg hebben ze zelf geen overzicht op hun site! Dikke pluim voor je werk! Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. woooow zeg! ongelooflijk!! Ik Ontdek dat hier via de blog van stannel (nochtans denk ik dat ik jou ook volg, maar helaas ben ik al maanden geen actieve bloglezer meer...) en ben zwaar onder de indruk!! Wat een huzarenwerkje!! dankjewel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. amaai, wat een huzarenwerk was dit , super knap dat je dit deed en met ons allen wil delen.
    Super, Super dank u wel voor het vele werk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amai, super gedaan! Heel erg knap werk. Mag ik toevallig vragen of je nog bijgewerkte versies hebt? :D

    BeantwoordenVerwijderen