zaterdag 4 april 2015

Lucky me!

Naar jaarlijkse traditie gaan de zesdejaars de week voor de paasvakantie op eindejaarsreis en als klastitularis mocht ik mee met mijn 19 wetenschappers.

 
Met die wetenschappers trokken we naar Lanzarote om in levende lijve te kunnen genieten van vulkanen en endemische soorten (ik denk dat ze dat woord na een week niet meer kunnen horen).


We gingen volop voor natuurbeleving op de mountainbike en te voet. Zagen prachtige kleurrijke vissen al drijvend met een snorkel.


Bezochten de bouwwerken van Cesar Manrique voor een spatje cultuur en ontspanden tijdens de yoga-sessie. Sommigen werden vriendjes met hun surfboard, anderen niet.


Ons vitamine D gehalte kreeg een boost en onze huid zowaar een kleurtje. Het was een zalige bende om mee te hebben.

Als dat geen excuus is om even geen naaisels tentoon te spreiden!

Alleen jammer dat ik niet bij de Big Blogameetup 2 kon zijn.

Dus hierbij een kleine noot aan de organisatie van de Big Blogameetup 3: Als het even kan geen blogameetup de week voor de paasvakantie want dan ben ik er even niet en ik wil graag overal bijzijn ;)

5 opmerkingen:

  1. Leuk om ook eens de kant van de leerkracht te zien bij zo'n uitstap.Mijn dochter is nu op Rome reis met de school!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie reis & foto's! Idd wel jammer dat je niet op de blogameetup kon zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag er daar heerlijk uit! En ja, op reis met de lln geeft toch altijd een heel leuk sfeertje! Onze 6dejaars gaan tijdens de Paasvakantie, ervoor lijkt me eigenlijk beter.

    BeantwoordenVerwijderen