zondag 18 mei 2014

Remi & Cosette

Lang geleden volgde ik samen met Betty een workshop. Het was in de periode dat ik leerde naaien. We reden naar Balegem en werden daar zeer vriendelijk onthaald door Valerie.

Vorige zaterdag reden Betty en ik opnieuw naar Balegem. Deze keer niet voor een workshop maar voor de  boekvoorstelling van Valerie haar boek Remi & Cosette.

Boekcover (bron: Lannoo)

 
Valerie en Betty
In het boek staan zowel patronen voor jongens als meisjes tot maatje 140. De kledingstukken hebben een Japans tintje. Valerie verloor haar hart in Azië, vandaar. Verder worden de prachtige patronen afgewisseld met knutseltips. Kwestie van de kids te kunnen entertainen terwijl mama naait. Bij Jo Chapeau kan je alvast een trui bewonderen uit het boek. Ik ben vooral fan van de jumpsuit.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd! Japans geïnspireerde patroontjes boeien me wel. Het bestelde boek kan ik komende week gaan afhalen in de boekhandel. Joehoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook benieuwd naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh, ik verwacht dat boek ook elk moment. :)
    (check Dayydreamm.blogspot.be even, ik heb je adres nodig. ;) )

    BeantwoordenVerwijderen