zaterdag 10 november 2018

Dia kids tunic

Het is hier een beetje stil de laatste tijd. Vrije tijd is eerder beperkt en als ik mag kiezen kruipt ondergetekende liever achter de naaimachine dan achter de computer.
Gelukkig hebben we er net een vakantie opzitten hier in België en vlak voor de vakantie zag ik een oproep verschijnen voor het testen van een sweater patroon van Misusu patterns. 

It's been quiet here lately. Me-time is limited and this blogger prefers to spent time behind her sewing machine than behind the computer. Autumn break is finished here in Belgium and just before the November break I saw a call for testers on the Misusu Instagram account.


Om heel eerlijk te zijn kende ik de patronen van Elles van Misusu patterns niet. Toch waagde ik het erop om een plaatsje in het test team te bemachtigen en wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb.

 To be honest I didn't know Misusu patterns nor Elles, but I took the plunge to be in the test team and I'm so happy I did it.


Voor je met het patroon aan de slag gaat moeten er eerst een paar knopen worden doorgehakt. Maak ik een sweater of tuniek? Kies ik voor een rechte zoom of voor de 'high-low' versie? Hou ik het basic of ga ik all-the-way met diamant? Wij, ja de dochter had inspraak, kozen voor een tuniek met diamant en rechte zoom.

Before the whole sewing process can take off you have to make quite some decisions. Do I make a sweater or a tunic? Do I choose for a straight hem or for the high-low version? Do I keep it basic or do I dare to go all the way with the diamond version? Together, my daughter had her say also in the whole process, we chose a tunic with straight hem and diamond, off course.


Het in elkaar steken van de tuniek verliep vlotjes, de bijgevoegde tutorial loodst je naadloos doorheen het hele naaiproces. De dochter is in de wolken met haar bling-bling trui, die meteen de dag nadien werd gedragen. En stiekem wil ik er ook eentje voor mezelf. Nog even geduld daarvoor. Binnenkort lanceert Elles zowel haar kids als ladies versie van deze Dia sweater and tunic. Wil je ook met dit patroon aan de slag? Vanaf 16 t.e.m. 26 november kan je het patroon aankopen met 25 % korting op de Misusu website. Of hou dan mijn Instagram account in het oog!


Once all these decisions are made the sewing proces went smoothly. With the perfect step-by-step tutorial nothing can go wrong. My girl is over the moon with her new bling-bling diamond tunic and secretly I want one for myself to. I just need to be a little more patient. In the near future Elles from Misusu pattern will launch her new Dia sweater and tunic pattern for kids and ladies. Want to sew your own Dia? From November 16 th till November 26 you can buy the pattern with a 25 % discount in the Misusu pattern shop. Or just keep in touch with my Instagram account!


Fabric: Shiny sweater ǀ left over
        Dark blue sweater and sparkling rib knit ǀ Toverstof
Pattern: Dia kids sweater and tunic ǀ Misusu patterns



7 opmerkingen:

  1. Een heel knappe versie! Deze trui staat al eeuwen op mijn verlanglijstje... Ik moet hem gewoon echt eens gaan maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een echte topper met die combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die diamant is geweldig! Ik zag hem al vaker in kidsversie, leuk om te lezen dat er ook een damesvariant komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik voeg me bij de andere dames hierboven - echt een prachtige versie! Heel erg bedankt Sija!

    BeantwoordenVerwijderen