woensdag 8 januari 2014

Copycat.

Toen ik de Ottobre van afgelopen herfst onder ogen kreeg was ik verkocht door het jurkje dat de cover sierde. Naast twee grotere jongedames die me af en toe echt op stang hebben gejaagd afgelopen vakantie loopt er hier ook nog een mini-mormel rond dat gelukkig ook dit kleedje kon pruimen.

  

Mijn geluk werd nog groter toen ik op het Stoffenspektakel in Gent exact dezelfde stof combinatie op de kop kon tikken, weinig origineel, ik weet het, maar daarom niet minder geslaagd.

 

Het detail aan de zakken.


En met 'aan' foto getrokken op een niet zo zonnig moment toen de kleinste telg net terug was van een kappersbezoek.


Ze zal er nog een tijdje geniet van hebben want blijkbaar hebben ze in Finland grote kinderen!

3 opmerkingen:

  1. Hey! Wat een leuke blog!
    Ik kwam je al een paar keer op mijn blog tegen!
    Ik volg!!

    Gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hé dat patroontje! Heb er net zelf 2 gemaakt! Bedankt om mij te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen