vrijdag 13 december 2013

Mara dress by Compagnie M. meets Petit Pan

Terwijl er hier ondertussen in blogland her en der prachtige versies verschijnen van de 'Louisa dress', fabriceerde ik voor kleine Anna de Mara versie.

Op Petit Bazaar zag ik twee dames voor mij een combinatie maken van twee schitterende Petit Pan stofjes en ik besloot de goede smaak van dit tweetal blindelings te volgen. Ik was trouwens onmiddellijk verkocht door de fluo oranje toets in beide stoffen.



Stof Petit Pan gekocht bij Bambiblauw. Paspel en bias van Koning Uil

Het Mara patroon is overduidelijk uitgelegd. De foto's spreken boekdelen en ondertussen mogen we weer enkele Engelse naaitermen toevoegen aan ons vocabularium.

Ik, en nog enkele andere jongedames die hier rondlopen zijn absoluut verkocht door dit schattige exemplaar. En de jongste dame is blij dat ze nog 'maar' 7 is en haar maten dus nog deel uitmaken van de matentabel. Hier zullen nog Mara varianten gemaakt worden denk ik. Hopelijk zijn Anna en haar ouders even enthousiast als ze dit cadeautje openen.

 
 
 

Denk dat ik mij volgende keer ook een eens kandidaat moet stellen als patroontester want de patronen aan de hand van deze dame zijn stuk voor stuk juweeltjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten