donderdag 4 januari 2018

In ruil voor Rik zijn wensen (2018)

Eén petekindje staat er op mijn teller. Rik, het zoontje van mijn zus, is dit schooljaar gestart in het eerste leerjaar en schreef zijn nieuwjaarswensen helemaal zelf.


Ik leefde mij tijdens de examenperiode uit met de stevige kaki sweaterstof van Bloome Copenhagen en combineerde de Mitch sweater uit La maison victor met de Malembe broek uit Matching outfits matching minds tot een heuse jogging.


Of hoe je gelukkig kan worden van kleine details en perfect doorlopende naden.




De reactie van Rik bij het openen van zijn pakketje was hilarisch en wil ik jullie niet onthouden.
'Kijk mama, een broek met dode vliegen erop!'


Patroon: Mitch trui ǀ La maison victor ǀ sep - okt 2016
         Malembe broek ǀ Matching outfits matching minds
Stof:    Bloome copenhagen ǀ Curious bear effen ǀ Pieke Wieke
         Bloome copenhagen ǀ Curious bear met beer ǀ Bellelien

         Bloome copenhagen ǀ Curious bear boordstof ǀ Bellelien



2 opmerkingen:

  1. Hahahaha! Ik moet zeggen dat ik ook dacht aan die dode vliegen toen ik de stof voor het eerst zag :-)
    Topsetje, echt schoon gerief. De kleur en de print zijn allebei mijn ding: tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super super mooi! Ik heb zo hard op mijn vingers moeten tikken om die stof niet te kopen! Je hebt er een geweldig leuk geheel mee gemaakt, ik zou een gat in de lucht springen als ik Rik was!

    BeantwoordenVerwijderen